הרכב שגדל עם המשפחה

ישראלים אוהבים מכוניות חדשות, זה דבר ידוע. לעיתים זה יהיה בשביל לשמור על ערך הנכס שלהם, לעיתים פשוט כי המכונית שלהם ישנה מדי והגיע הזמן להתחדש ברכב חדש. אך הסיבה העיקרית בגינה ישראלים מחליפים את הרכב שלהם, לפחות כשמדובר בהורים צעירים, היא שהמכונית שלהם כבר קטנה מדי מכדי להסיע את כל בני המשפחה החדשים שהצטרפו. באופן אירוני, ככל שמדובר בילדים קטנים יותר, כך דרושה מכונית גדולה יותר, שכן עם ילדים קטנים מגיעים אביזרים גדולים – העגלה, הלול, הסל קל, וכמובן הצעצועים. לא רק האביזרים שנועדו לרווחתם של הילדים הקטנים תופסים לא מעט מקום. רוצים לצאת לנופש בצפון בסוף השבוע? שכחו מהספונטניות ששמורה לזוגות צעירים ללא ילדים. הפעם אתם צריכים לא רק את העגלה ואת הסל קל שתופסים לא מעט מקום ברכב, אלא גם מזוודות נוספות עבור הילדים. ובמילים אחרות – המשפחה גדלה? זה הזמן לעבור לרכב גדול יותר.

נוחות ובטיחות, שני הצדדים של אותו המטבע

רכב 7 מקומות הוא האופציה הטובה ביותר עבור משפחות צעירות ומרובות ילדים. מכוניות אלו מתוכננות כרכבים גדולים המיועדים למשפחות מרובות ילדים, ומעניקות חוויית נסיעה נעימה, ובעיקר בטיחותית. כיום אין צורך להתפשר על בטיחות, או נוחות כשבוחרים מכונית חדשה מרווחת יותר, המיועדת למשפחות גדולות. עוד יתרון שמעניק לנו רכב 7 מקומות הוא גודל התא מטען. אם במכוניות משפחתיות רגילות אנחנו התרגלנו לקבל תא מטען מוגבל מאוד, הרי שמדובר במקרה של רכב 7 מקומות גם ברכבים עם תאי מטען מרווחים וגדולים מאוד, בהם ניתן להעמיס שקית רבות בעת קניות בסופר, כיאה למשפחות גדולות, או כמות גדולה מאוד של מזוודות במקרה ואנחנו מחליטים לצאת לנופש של סוף שבוע ארוך ברחבי הארץ.

בידקו את כל הצרכים שלכם, ושל הרכב החדש שלכם

אופציות נוספות לרכבים גדולים עבור משפחות מרובות ילדים הם מיניוואנים, אך לא תמיד יש בהם שסעה מקומות ישיבה, לכן חשוב לשים לב לצרכים שלכם ושל משפחתכם בעת הקניה. כשבוחרים רכב חדש עבור המשפחה, כדאי גם לבדוק את צריכת הדלק הממוצעת של הרכב, וכמובן בדוק בלאי של החלקים המכאניים של הרכב במקרה ומדובר ברכב שמיועד לנסיעות ארוכות.

לסיום, כשאתם באים לבחור רכב חדש עבור המשפחה שהולכת וגדלה, חישבו לטווח ארוך. אם אתם מתכננים להמשיך ולהרחיב את המשפחה, קנו רכב עם יותר מקומות ממה שאתם צריכים עכשיו. מכוניות כאלו מתוכננות לנסוע קילומטרים רבים, ובעלות בלאי נמוך. לפיכך, חיפשו רכב עם צריכת דלק נמוכה, ושאינה דורשת טיפולים שוטפים יקרים מדי. וכמובן שבטיחות הוא המרכיב החשוב ביותר בבחירות הרכב שלכם – בידקו את כל האופציות הקשורות לבטיחות הרכב שלכם, כריות אוויר, חגורות בטיחות ומבחני ריסוק. בטיחות כיום אינה באה על חשבון הנוחות, ומכונית מרווחת, נוחה ונעימה שווה עבורכם לנסיעה נעימה ושקטה כשאתם מסיעים את הילדים לבית הספר או לחוג.