מה צריך לדעת על הזמנת מנעולן לרכב ליסינג?

במידה ויש לכם רכב ליסינג, הרי שבדיוק כמו כל רכב אחר – גם כאן אתם חשופים לבעיות אפשריות במנגנון הנעילה של הרכב. לעתים מדובר על בעיה ברכב עצמו, ולעתים פשוט על אובדן של המפתח לרכב. כמובן שבמקרים הללו, אתם תרצו ליצור קשר עם מנעולן לרכב ליסינג, אשר יוכל לפרוץ את הרכב שלכם, ויאפשר לכם להמשיך בסדר היום שלכם כרגיל. אולם, יש כמה דברים שחשוב לדעת, על הזמנת מנעולן לרכב ליסינג, לפני שממהרים להזמין אותו.

 

מה כדאי לזכור?

  • מימון – אם מדובר על הזמנת מנעולן לרכב ליסינג מימוני, כדאי לדעת האם ניתן לקבל את השירות דרך חברת הליסינג. לרוב, רק במידה ויש בעיה במנגנון של הרכב, קרי, תקלה – אתם תוכלו לקבל מנעולן בשירות חברת הליסינג. אם מדובר על מצב שבו המפתח פשוט הלך לאיבוד או נגנב – עליכם להזמין מנעולן על חשבונכם.
  • שמירה על הרכב – כשאתם מזמינים מנעולן לרכב ליסינג, חשוב לכם לוודא שהוא לא יהרוס כמובן את הדלת של הרכב, בוודאי אם מדובר על ליסינג מימוני, אך גם על תפעולי שבסופו אתם תקבלו את הרכב לבעלות המלאה שלכם. לכן, חשוב מאד לבחור מנעולן, אשר מתחייב לשמור על הרכב בריא ושלם, ולא לפגוע בו.
  • טיפול באימובילייזר – במידה ויש תקלה עם אימובילייזראימובילייזר של הרכב, והוא מסרב להתניע למרות שהמפתח בפנים והקוד הוכנס – כמובן שיוצרים קשר עם מנעולן. גם כאן, מאחר שמדבור על רכב ליסינג, חשוב לבחור במנעולן שאמנם יטפל באימובילייזר, וינטרל אותו לצורך התנעת הרכב – אך יחזיר אותו לאחר מכן לתפקוד תקין.

 

האם הרכבים חשופים יותר?

יש שטוענים, שמאחר שרכב ליסינג לעתים היה בשימוש קודם, הרי שאפשר והוא חשוף יותר לבעיות במנגנון הנעילה והאבטחה שלו. חשוב לציין, שלא נמצא קשר ישיר בין שני הדברים, אבל בכל מקרה ובו אתם לא מצליחים להתניע או לפתוח את רכב הליסינג – יש כמובן ליצור קשר עם מנעולן מקצועי.