פיגומים לתצוגת רכבים – כך זה עובד

תצוגת רכבים מחייבת שימוש בפיגומים עמידים ואיכותיים. אלו מבנים ארעיים המשמשים לתמיכת בני אדם וציוד כבד. המבנים מורכבים לרוב ממערכת מודולארית של צינורות פלדה, אך יש מקרים בהם ניתן להסתפק גם בצינורות המיוצרים מחומרים אחרים. הדגש העיקרי בהקמת מבנים ארעיים עבור תצוגת רכבים הוא על הבטיחות.

בניית פיגומים לתצוגת רכב
בניית פיגומים לתצוגת רכב

אלו המאפיינים הייחודיים שיכולים להסביר כיצד משתמשים במבנה ארעי עבור תצוגת רכבים:

א. משקל – רכבים הם בעלי משקל שיכול להגיע לכמה טון לפחות. את המשקל הזה ניתן לשאת לאורך זמן רק עם מבנה ארעי יציב. המשקל נבדק מראש והמבנה נדרש לעמוד בסטנדרטים ותווי תקן. זו אחת הסיבות העיקריות לכך שהבחירה בפיגומים עבור תצוגת רכבים מתבצעת רק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים.

ב. עמידות – אי אפשר להסתפק במבנה ארעי יציב למספר שעות בודדות בלבד. בניגוד למקרים אחרים של שימוש במבנה ארעי, תצוגת רכבים נמשכת ימים, שבועות ולעיתים גם חודשים. העמידות היא פקטור משמעותי בבניית המבנה הארעי ובקביעת יעילותו.

ג. אסתטיקה – תצוגת רכבים משמשת עבור מטרות שיווק וקידום מכירות. השאיפה היא להקים מבנה ארעי עם אסתטיקה מכובדת, העולה בקנה אחד עם התצוגה הכללית ומראה הרכב. חשוב לבחור באופן מדויק את הפיגומים להקמת המבנה ולשים לב לפרטים הקטנים.

מי מקים את המבנה?

תצוגת רכבים היא חלק מאירוע בו מעורבים שורה ארוכה של אנשי מקצוע. מפיקי אירועים מגייסים חלק מהאנשים כבר בשלב מוקדם של תכנון והקמה, אך יש מקרים בהם הזמנת אנשי המקצוע מבוצעת רק בהמשך. הקמה של מבנה ארעי עבור תצוגת רכבים מתבצעת על ידי חברות המתמחות בכך.

תפקיד החברות הוא לבחור פיגומים מתאימים לתצוגה. כדי לעשות זאת מתחשבים נציגי החברות בנתונים כגון משקל הרכב, כמות הרכבים שיש לשאת ונתוני הסביבה.