5 טיפים לליסינג למשאיות

ליסינג למשאיות יכול להיות פתרון נוח לכל אלו אשר צריכים משאית, ולא יכולים לעמוד בתשלום עבור אחת חדשה

ליסינג, או החכר, היא שיטת מימון לרכישת ציוד, אשר נוהגים בה בעיקר בתחום רכישת רכבים. שיטה זו מאפשרת לקונים לרכוש משאית ללא ההון הראשוני הדרוש לכך, באמצעות תשלום עבורה בתשלומים חודשיים, אשר בדרך כלל נובעים מההכנסה שניתן לקבל באמצעות המשאית.

אז כיצד מתבצע ליסינג משאיות ובאיזו משאית נבחר?

  • ביצוע המכירה: בדומה לכל ליסינג, גם בליסינג למשאיות הקונה בעצם משלם בתשלומים את כלל הסכום הנדרש בכדי לקנות את המשאית. חברות שונות עובדות במתכונת תשלומים קצת שונה, אולם רוב החברות עובדות במתכונת של פריסת תשלומים לשלושים ושישה חודשים (שלוש שנים), כאשר הסכום המתחלק לחודשים אלה הינו הסכום הכולל של המשאית, פחות הסכום ההתחלתי שנתתם לבית העסק. ישנן חברות אשר מחייבות תשלום התחלתי כלשהו, אולם רובן מאפשרות קנייה של כל המשאית בתשלומים.
  • יתרונות בליסינג: היתרון הברור בליסינג של משאיות הוא שאינכם צריכים שיהיה בידכם את ההון הראשוני הנדרש לשם קניית המשאית. ניתן להתחיל מהון אשר מכסה את התשלום הראשון עבור המשאית, ובדרך כלל ניתן לשלם גם אותו רק לאחר חודש שהמשאית כבר בידכם. בדרך זו, אתם יכולים להתחיל את עבודתכם עם המשאית, להרוויח ממנה כסף, ובעזרת רווחים אלה לשלם עבור הליסינג. שיטה זו הינה הטובה ביותר לעסקים מתחילים, אשר צריכים משאית בכדי לתפעל את העסק.
  • "גלגול יתרת הסכום": יתרון נוסף בליסינג משאיות הינו שבמידה והנכם מעוניינים להחליף את המשאית, אולם טרם סיימתם לשלם עבורה, תוכלו להחזירה לחברה, ולרכוש משאית חדשה מחברת הליסינג, כאשר כל שעליכם לעשות הוא להמשיך להוסיף את יתרת הסכום על המשאית החדשה.
  • חסרונות בליסינג: כאשר אתם רוכשים משאית בליסינג משאיות, אינם הבעלים של המשאית, כלומר- ברוב המקרים המשאית תישאר רשומה על שם חברת הליסינג עד לסיום התשלומים. במקרה בו תחליטו לרכוש את המשאית על ידי תשלום יתרת הסכום, רישום זה עלול לגרום לירידת ערך של כשלושה עשר אחוזים ממחיר המחירון הרשמי, ולכן רצוי להמשיך לשלם את תשלומי הליסינג לכל אורך התקופה אשר הוחלטה מראש, ולא לפרוע את התשלומים בפעם אחת. בנוסף, במקרה של ביטול עסקה בטרם עת, ככל הנראה יגבה מהלקוח קנס, אשר גובהו יקבע על פי תזמון הפירעון ומצב המשאית.

ליסינג למשאיות

ליסינג משאיות הינו פתרון קל ונוח לפתיחת עסק

אם ברצונכם לפתוח עסק הדורש משאית, או שהנכם מעוניינים להרחיב את עסקכם ולרכוש משאית חדשה, ליסינג למשאיות יוכל לסייע לכם רבות. בדרך זו הנכם יכולים לרכוש משאית גם ללא ההון הראשוני הנדרש או ללא הוצאה כספית גדולה גם במידה ויש לכם את הסכום הנדרש, ובכך להתחיל את עבודת העסק ללא דאגות מיותרות על תשלום עבור המשאית.