טויטה

חברת טויוטה חולקת את פסגת עולם הרכב עם חברת ג'נרל מוטורס האמריקאית ותמיד נמצאת צעד אחד מעל כולם. רכבים אלו הפכו זה מכבר לשם נרדף לאמינות, נוחות נהיגה, נוחות חניה ומרחב פנימי מדהים ביחס לגודל החיצוני הקומפקטי. רכבים אלו מספקים לצרכנים את המקסימום במחיר המינימלי ביותר. החברה מוכרת את תוצרתה בכל רחבי העולם, ומייצרת במדינות רבות. הפופולריות שלה בולטת במיוחד בארצות הברית. הגדולה של טויוטה נעוצה בין היתר ביכולת להתאים מכוניות לצרכים מקומיים משתנים. היא מייצרת קרוב ל- 60 דגמים, כאשר הם משווקים בהתאם לצרכים של אנשים במקומות שונים בעולם.

רכב משפחתיטויוטה הינה אחד הרכבים הפופולריים ביותר בישראל, ורכביה נותנים מענה לצרכני מכוניות משפחתיות, דורשי מכוניות מיני ואף לשוק היוקרה עם דגם הלנד קרוזר שלה. הגדולה של החברה נעוצה באמינות הרבה שלה, שכן היא סובלת ממעט מאוד תקלות. בנוסף, רכב זה מחזיק מחיר בצורה טובה.

למה לנהוג בטויוטה?

  • רכב שאפשר לסמוך עליו על הכביש
  • רכב שלא רואה מוסך
  • שמירה על מחירון גבוה
  • מרחב פנימי נדיב

טויוטה קורולה

טויוטה קורולה הוא דגם בולט ביותר בשוק הרכב הישראלי. אנו מדברים בעצם על רכב שנותן לצרכנים שלו את כל מה שרק אפשר לבקש: בטיחות, מיעוט תקלות, תא מטען גדול – ואם כל אלו לא מספיקים, אז גם המראה שלה בהחלט לא משאיר אף אחד אדיש. מכונית זו זוכה לפופולריות רבה גם בקרב הצרכנים הפרטיים, שמחפשים רכב שאפשר לסמוך עליו בכל המובנים, וגם בליסינג העסקי, שכן אנשים פשוט רוצים להימנע מכל אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מתקלות, גם אם לא הם משלמים על התיקון.