מחסום חניה אישי חשמלי

שערים המיוצרים לפי תו תקן של מכון התקנים הישראלי בנויים בהקפדה וכוללים את כל אביזרי הבטיחות הנדרשים. בשערים אלו ניתן להתקין גם מערכות הנעה ואביזרים להפעלה חשמלית ואוטומטית. אלו שערים המשפרים את תחושת הביטחון האישי, מתאימים בכניסה ליישובים או חניונים ואידיאליים עבור מקומות ציבוריים ורגישים. השערים מונעים כניסה של גורמים בלתי רצויים ומאפשרים פיקוח אחר תנועת כלי רכב.

להלן כמה סוגים נפוצים של שערי חנייה:

א. שערי הזזה על מסילות – אלו שערים המתאימים לחניונים פרטיים ולכניסות תת קרקעיות. הם נעים על מסילה קבועה בקרקע או על מסילה עילית. שערים הזזה יכולים להיות כבדים וחזקים, אולם הם לא דורשים כוח הנעה רב. מנוע חשמלי קטן מאפשר תנועה נוחה של שערי הזזה על מסילות ומבטיח נוחות אופטימאלית.

ב. שערי הזזה קונזוליים – אלו שערים הנעים הצידה ללא מסילות. המאפיין הבולט של שער קונזולי הוא היעדר מסילה. השער נראה כאילו הוא מרחף באוויר, הוא אינו נוגע בקרקע וניתן להשתמש בו כדי לשמור על דרך גישה חלקה ואסתטית. מנגד, שערים חשמליים מן הסוג הזה מחייבים שימוש במנוע חזק.

ג. שערי כנף – שערים אלו לא נפתחים בגרירה אלא סבים על ציר. הם מיועדים למקומות צרים בהם אין מרחב מספיק להתקנת שערי הזזה. ניתן להוסיף לכל שער כנף מאסיבי גלגלים.

ד. שערים מתרוממים – שערים הגללים או מתרוממים כלפי מעלה נחשבים שימושיים במיוחד למקומות קטנים. הם יכולים להיפתח בגלילה מלאה, בגלילה חלקית במקביל לתקרה או בהרמה מלאה וכיחידה אחת.

כיצד בונים שערים חשמליים?

שערים חשמליים יכולים לשמש גם בתור שערי חנייה. אלו שערים הנותנים מענה על מצוקת החנייה בערים הגדולות, בכפרים ובמושבים. הם מגנים על חניונים פרטיים וציבוריים ושומרים על דרכי גישה למקומות עם רגישות ביטחונית גבוהה.

שערי הזזה ושערי כנף בנויים מסורגי מתכת וכך הם מונעים כניסת רכבים לא רצויים. ככל שהסורגים כבדים יותר, כך נבנה שער חשמלי עם מסילות וגלגלים משוכללים שיבטיחו עמידות לאורך זמן. הדגש בבניית שערים חשמליים הוא על התאמת המנוע להיקף השער ולמידותיו. השערים גם בנויים מלוחות אטומים או מצופים בלוחות אטומים וזאת למניעת קצר, רטיבות ולחות.

מחסום חניה השוואת מחירים

ההיצע הרחב של שערים אוטומטיים עשוי לבלבל את מי שאינו בקיא בתחום. בשלב הראשון כדאי להגדיר מטרות וצרכים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. חשוב להשוות בין סוגים שונים של שערים רק לאחר קביעת אופי השימוש.

בשלב השני אפשר להיכנס לעובי הקורה ולבצע השוואה בין שערים על פי השירותים הנוספים. יש לתת עדיפות לשערים המיוצרים עם מערכת הפעלה ופיקוד כתוספת, לברר על אביזרי בטיחות ולא להתפשר על עינית אלקטרונית. בחירה נכונה תשדרג את רמת החיים ותאפשר הגנה אסתטית על כניסה לבתים פרטיים, מקומות ציבוריים ומתחמים מסחריים.