3 עובדות על מים מזוקקים לרכב שאתם חייבים להכיר

לאחר שאתם רוכשים את הרכב שלכם, חשוב לכם לשמור עליו תקין לאורך זמן. כידוע לכם, הרכב שלכם צורך מים למטרות שונות. בין השאר מדובר על מים לרדיאטור של הרכב, מה שמסייע לשמור על הקירור שלו לאורך זמן. גם המצברים של הרכב יש מים, שמהם הוא יכול להפיק את האנרגיה הנדרשת להטענה. כמובן שגם במתקן הווישרים שמשמשים לשטיפת החלונות של הרכב, יש מים. אנו בוחרים להציג לכם 3 עובדות על מים מזוקקים לרכב, בכדי שתבינו במה הם יכולים להועיל – ובמה המים המזוהמים עלולים להזיק.

 

כל העובדות שצריך להכיר 

 רק מים מזוקקים!

רק מים מזוקקים!
  • מה מזיק לרכב? – המים הרגילים שאינם מזוקקים, מכילים כל מיני מרכיבים שעלולים להזיק מאד לרכב שלנו. בעיקר מדובר על ריכוז המלחים שבהם. בעוד שמי שתיה יכולים לכלול כמות מסוימת של מלחים (ואף יש בכך חובה מסוימת), הרי שמלחים בריכוז זה עלולים פשוט להזיק לרכב שלכם. ריכוז כזה של מלחים ומינרלים, מוביל להצטברות של אבנית. האבנית כידוע מציקה בתוך הבית שלכם, אך בתוך מערכות הרכב היא לא מציקה – היא פשוט הרסנית ומביאה להשבתת מערכות, וכך אתם כבר מבינים למה אנו מציגים בפניכם 3 עובדות על מים מזוקקים לרכב.
  • תרומת המים המזוקקים – כאמור, המים המזוקקים עוברים תהליך מאד מיוחד של טיהור. בתהליך חזור של עיבוי ושל אידוי, אפשר לנקז החוצה מהמים את כל המינרלים ואת כל המלחים שלהם. כך נשאר עדיין הנוזל בהרכב חסר, אשר איננו מזיק למערכות הרכב. במצב זה, אין סכנה להצטברות של אבנית בתוך הרכב, ואין סכנה לכך שהמים יזיקו למערכות החשמל בתוך הרכב.
  • שימוש במים מזוהמים – אם משתמשים במים מזוהמים שאינם מזוקקים, ככל הנראה הדבר יוביל להשבתה מהירה מאד של הרכב שלכם, תלוי היכן מיקמתם את המים. יש להניח שאם תשימו אותם במצבר הוא לא יניע ואז יתקלקל לצמיתות ותאלצו להפוך אותו. כך גם השימוש ברדיאטור עלול להשבית את הרכב לצמיתות.

 

רק מים מזוקקים!

כעת, לאחר שקראתם את הרשימה על 3 עובדות על מים מזוקקים לרכב, אתם מבינים מדוע חשוב כל כך להשתמש אך ורק במים מזוקקים עבורו.

באדיבות חברת שומר – טיהור מים