השכרת קלנועיות

רכב חשמלי קטן מסוג קלנועית מאפשר להגיע ממקום למקום והוא משמש לצרכים פרטיים ותפעוליים. ניתן לברר על השכרת קלנועיות במגוון רחב של דרכים וליהנות מהיתרונות הקיימים:

היעדר צורך ברישיון

ההצלחה של שירותי קלנועית להשכרה נובעת בין היתר מהעובדה שאין צורך ברישיון כדי לנהוג עליה. משרד התחבורה בישראל מאשר נהיגה על קלנועית ללא רישיון מגיל 16 למעלה, לכל מי שכשיר לכך גופנית ונפשית. משמעות התקנה היא ששירותי ההשכרה רלוונטיים עבור קהל יעד רחב של צעירים, מבוגרים ועוד.

השכרת קלנועית

מחירים אטרקטיביים

השימוש המקורי בקלנועית היא לצורך לוגיסטי בתוך מחסנים ומפעלים. לאחר מכן התרחב השימוש בקלנועית חשמלית גם למגרשי גולף, אתרי נופש וקאנטרי קלאב ועוד. עם זאת, כיום המחירים האטרקטיביים הופכים את הקלנועית לפתרון תחבורה משתלם גם בהשוואה לרכב הפרטי.

שמירה על איכות הסביבה

רכב חשמלי מסוג קלנועית אינו מזהם את הסביבה. הוא אמנם צורך מידה מסוימת של אנרגיה לטובת הפעלת המנוע, אך בסופו של דבר הוא נחשב ידידותי בגלל שהוא לא פולט חומרים מסוכנים. בנוסף, ההפעלה השקטה שלו הופכת את האפשרות של השכרת קלנועית לפתרון מועדף עבור אנשים שגרים בקיבוצים, מושבים ושכונות צפופות.

למי מתאימים שירותי השכרת קלנועית?

יש כמה קהלים מרכזיים שאליהם פונה השירות של השכרת קלנועית. ראשית, השירות מיועד למבוגרים שלא בטוחים האם הם יכולים להסתדר עם קלנועית ורוצים להתנסות בנהיגה עליה למשך תקופה מסוימת. בעזרת השירות הם מקבלים גישה עבור קלנועית חשמלית מאובזרת ולטווח קצר, בינוני או ארוך.

שנית, שירות השכרה יכולים להתאים גם לחברות, ארגונים ומפעלים. ניתן לשלב את הקלנועית בצי הרכבים ולהשתמש בה לטובת ארגון מחסנים, שמירה על סדר, שינוע תכולה ומוצרים ועוד. הקלנועית לא דורשת ביטוח וההפעלה שלה בטוחה ונוחה.

כדאי לבדוק היטב את סוג הדגם לפני ששוכרים קלנועיות ולהשוות בין יצרנים לפי נתוני גודל, מהירות, אבזור, מפרט טכני, משקל מותר, יכולת תמרון ומרחק נסיעה עם המנוע החשמלי. כל הפרמטרים האלו יעזרו למצוא את הדגם שהכי מתאים לצרכי הלקוחות ולהשתמש בו בצורה נכונה.