ידית אחיזה ליציאה מהרכב

אחד החידושים המעניינים של השנים האחרונות בתחום הרכבים פונה לקהל יעד הכולל מבוגרים, קשישים ובעלי מוגבלויות. החידוש מבוסס על עיקרון פשוט של עזרה במהלך יציאה וכניסה אל הרכב. במקום לקחת סיכון מיותר או לוותר על נסיעות מהנות ברכב המשפחתי, אפשר פשוט לרכוש ידית אחיזה ניידת ליציאה מהרכב.

הידית עשויה חומרי גלם עמידים והיא מתאימה כמעט לכל סוגי הרכבים. ההתקנה שלה פשוטה ומהירה, היא מודולארית וניתן להעביר אותה מרכב לרכב ללא שום בעיה. מעבר לכך, ידית אחיזה ניידת ליציאה מהרכב אינה פוגעת במראה החיצוני של הכלי ולכן היא פופולארית גם בקרב חולי הגה מושבעים.

מפרט טכני של הידית

ידית האחיזה עצמה מצופה בשכבת גומי על מנת למנוע החלקה, אך רק סקירה מלאה של המפרט הטכני יכולה ללמד על היתרונות האמיתיים של המוצר:

א. מאפיינים – אורך הרצועה הסטנדרטית של ידית אחיזה ניידת ליציאה מהרכב עומד על 18-40 ס"מ. ניתן לכוון את אורך הרצועה לפי גובה הרכב, משקל המשתמש ותנאים מסוימים הנקבעים בשטח בצורה סובייקטיבית.

ב. כושר הרמה – ידית אחיזה ליציאה מהרכב מיועדת להרמה של קשישים ובעלי מוגבלויות במשקל של עד 115 ק"ג. זהו כושר הרמה מרשים, בעיקר בהתחשב במחיר הנוח ובמאפיינים הפשוטים.

ג. מנגון הפעלה – חברות המתמחות בפתרונות לאיכות החיים מציעות מגנון הפעלה יעיל עבור ידית אחיזה. את הרצועה של הידית הרגילה ניתן להשחיל על גבי החלק העליון של שמשת החלון, תוך שימוש באבזם בטחון לצורך אבטחה. בכל מקרה, מנגנון ההפעלה מפורט על גב המוצר ומי שבקיא בתחום הרכבים יכול להסתדר איתו ללא בעיות מיוחדות.

בסופו של דבר, חידושים בתחום הרכבים תמיד מצליחים להפתיע ולכן מחמם את הלב לראות מוצרים מוצלחים גם עבור קהל יעד מוגבל.