רכב ליסינג – כך תבדקו את אמינות המוכר

רכישה של רכב ליסינג יכולה להיות פתרון מצוין שעוזר לשיפור איכות החיים. מצד שני, יש הרבה חקירות שכדאי לבצע לפני שמחליטים מול מי לבצע את העסקה

עסקאות ליסינג מתבצעות מדי יום במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. באמצעות עסקאות מן הסוג הזה יכולים נהגים להחליף את הרכב, לשפר את איכות החיים וליהנות משיטת מימון אטרקטיבית לאורך זמן. יחד עם זאת, ההיצע הרחב של חברות המוכרות רכבי ליסינג עלול להקשות על לקוחות לבצע את הבחירה הנכונה. כדי לחסוך את עוגמת הנפש כדאי לערוך חקירות ולבדוק בראש ובראשונה את אמינות המוכר.

רכב חדש
רכב חדש

אלו הדגשים שיש להתייחס אליהם במהלך בדיקת המוכר:

א. ניסיון – מוכר מנוסה העוסק בתחום הליסינג צריך לקבל עדיפות על פני מוכר שעושה את צעדיו הראשונים בתחום. חברה עם ניסיון תמיד תהיה מחויבת לצרכן ותוכל להציע אחריות לטווח ארוך.

ב. מוניטין והמלצות – אפשר לבצע חקירות פשוטות כדי לברר על המוניטין של המוכר ולקבל המלצות על החברה. אתרי אינטרנט, יצירת קשר עם לקוחות קודמים או בקשת חוות דעת מחברים, בני משפחה או קולגות הן רק חלק מהאפשרויות.

ג. רושם אישי – אין תחליף לרושם האישי מהמוכר. לא צריך להיות חוקר מנוסה כדי להרגיש את המנטאליות והדינאמיקה מול המוכר.

חקירות יכולות לחסוך עבורכם הרבה כסף

אין סיבה להתפשר על אמינות המוכר גם בעסקאות ליסינג ששוויין כמה אלפי שקלים בלבד. המטרה היא לוודא עסקה מול גורם אמין שיכול בעתיד לתת דין וחשבון על בעיות, תקלות או הפרות חוזה. מעבר לכך, הייחודיות של עסקאות ליסינג היא שהבדיקה מתבצעת גם כלפי המוכר וגם כלי הרכב עצמו. רק שילוב בין מוכר אמין ורכב ראוי תביא למיצוי הפוטנציאל הכלכלי של העסקה.

לסיכום, כדאי להשקיע מחשבה בעסקאות ליסינג ולהקדיש לפחות כמה ימים לבדיקות הנדרשות. בדיקות אלו חוסכות כסף ומאמץ, מבטיחות את שביעות הרצון מהרכב ויכולות אפילו להציל חיים. מוכר אמין הוא יתרון משמעותי בעסקאות ליסינג ועדיף לשלם עוד כמה שקלים כדי לרכוש את הרכב דרכו.