אופן תשלומים של רכב בליסינג

שכירת רכבי ליסינג מאפשרת לנו ראש שקט, בידיעה שאיננו צריכים לדעת לטפל בבעיות השונות בכלי הרכב

רכישת רכב הינה השקעה אדירה לחלקנו. בשונה מהשקעה על דירה, ברכישת השכלה או בפתיחת עסק חדש, רכישת רכב איננה צפויה להשתלם בסופו של דבר. ערכו היחסי של רכב מתחיל לצנוח במהירות מיד לאחר הקנייה, והוא כשלעצמו גוזל מאתנו משאבים אדירים בין אם בתשלום על דלק, או בתיקונים שונים שצריך לבצע באופן קבוע או בשל מצב חירום. הצורך בטיפול בבעיות רבות ברכב, ובתשלומים רבים לגורמים מגוונים, מרתיע רבים מאתנו מרכישת רכב פרטי. הפתרון לכך, הינו שירות שכירת רכב בליסינג. במסגרת השירות, אנו נהנים מרכב צמוד בתשלום חודשי קבוע, כאשר כל הטיפולים והבעיות הדורשות החלפה מבוצעים על ידי החברה, תוך התעסקות מינימאלית שלנו בנושא.

יש חשיבות רבה להיכרות עם אופן התשלומים של רכב בליסינג, ועל הגורמים הקובעים את גובה התשלום

בעת שכירת רכב מליסינג, חשוב מאוד להכיר את פרטי העסקה, ולבצע השוואה יסודית בין התנאים אשר מציעות החברות השונות. תנאי התשלום הינם פעמים רבות מגוונים, אך לרוב כוללים מספר גורמים מרכזיים של תשלום בצ'קים דחויים, אשר לעיתים החברה פודה באמצעות ניכיון צ'קים ייעודי. תנאי התשלום על רכב ליסינג לרוב יכללו:
• תשלום חודשי קבוע: במסגרת רוב העסקאות של שכירת רכב הליסינג, תשלמו תשלום חודשי קבוע וידוע מראש. במקרה של רצון לסיים את העסקה, תוכלו להחזיר את הרכב, והתשלום החודשי יוחזר לכם על יתרת התקופה, גם אם הכסף כבר שולם לחברה באמצעות ניכיון צ'קים.
• שדרוג וסיום החוזה: שדרוג לרכב חדיש יותר הינו אפשרי, אך באופן טבעי מחייב תשלום גבוה יותר. יש צורך להפקיד סכום מסוים עם תחילת העסקה, על מנת להבטיח עמידה בהסכמים.

יש לקחת רכב ליסינג רק מחברה מובילה

חשוב לקחת רכב מליסינג מחברה מובילה, אשר תוכלו להיות בטוחים שתספק לכם את השירות לו אתם ראויים. חברה לא אמינה עשויה לפדות את הצ'קים שהפקדתם בעזרת ניכיון צ'קים, ולא להחזיר לכם את הכסף לו אתם זכאים על פי חוק.

נכיון צ'קים