חמש סיבות טובות להתקין קודן לרכב שלכם

אנו עדים לכך שבשנים האחרונות, ברוב הרכבים בישראל, ישנו קודן לרכב. אולם מעבר לעובדה שהקודן נמצא כמובן בכל דגמי הרכבים מהשנים האחרונות, אנו עדים למגמה נוספת – אנשים שיש להם רכבים ותיקים יחסית (בני יותר מ7 שנים) מבקשים אף הם להתקין קודן בתוך הרכב שלהם באופן יזום! אם כך, בוודאי יש יתרונות וסיבות טובות מאד, שבגינן אנשים מעוניינים בהתקנת הקודן. יש בהחלט חמש סיבות טובות מאד להתקנה של הקודן, ואנו נחשוף אותן עבורכם, בכדי שתוכלו להבין מה התרומה האדירה של הקודנים להגנה ושמירה על הרכב שלכם.

 

זה מגן, זה משתלם וזה פשוט נוח

  1. הגנה מושלמת – הסיבה המרכזית ביותר להתקנה של קודן לרכב שלכם היא פשוטה מאד – זה נחשב כיום לאמצעי הטוב ביותר והבטוח ביותר, לשמירה על הרכב שלכם. מדובר על מוצרים מדהים ובאמת יוצא דופן מבחינה זו. הקודן פועל כך, אם אתם לא מקישים את הקוד המדויק (ויש אלפי אפשרויות, כך שאי אפשר לנחש סם כך), אי אפשר להתניע את הרכב. עד שהקוד לא מוכנס קודן לרכב– מערכות ההתנעה של הרכב יהיו מנותקות, כולל גם מערכת הדלק, וכך בעצם הסיכוי לפריצה יורד באופן משמעותי.
  2. הפורץ נתקע – אם בכל מקרה פורץ ינסה לפרוץ רכב שמותקן בו קודן, הדבר עלול לקחת לו כמה שעות טובות. בינתיים, אתם תוכלו לקבל התראה מתאימה שמישהו מנסה לפרוץ את הרכב שלכם, בין אם דרך מערכת אזעקה פנימית של הרכב, או אפילו אנשים ערניים בסביבה שישימו לב שיש בעיה ומישהו מנסה לפרוץ לרכב. כך, אפשר לתפוס את הפורץ בשעת מעשה ולמנוע את הגניבה.
  3. מרחיק מראש פורצים – עוד סיבה טובה מאד להתקנה של קודן לרכב נוגעת לעצם העובדה שכיום רוב הפורצים, פשוט מעדיפים לא להתעסק עם רכבים שמותקן בהם קודן. לא פעם, כאשר פורצים עוברים במגרשים שיש בהם מכוניות רבות – הם קודם כל מסתכלים לראות האם מותקן בהם קודן. לרוב, אם הקודן מותקן – הם מדגלים וממשיכים הלאה. כך בעצם, אתם מרחיקים פורצים עוד בהתחלה!
  4. דרישה של חברת הביטוח – סיבה נוספת שבגינה כדאי מאד להתקין קודן לרכב שלכם, קשורה לחברת הביטוח. רוב חברות הביטוח מסכימות לבטח את הרכב שלכם מפני גניבה או ניסיון לגניבה, אך ורק במידה ויש בו קודן. כך בעצם תוכלו גם במקרה הנדיר של גניבה – לקבל את הפיצוי המתאים מחברת הביטוח שלכם, ולקנות רכב חדש.
  5. שקט נפשי – למה שבכל פעם תחששו שמישהו פורץ לרכב שלכם? אתם עלולים ממש לחוש בלחץ מכל פעם שתשמעו קולת בחוץ, וחבל שכך. ספקו לעצמכם את השקט הנפשי עם קודן איכותי לרכב.

 

סיבות טובות ומצוינות

בקיצור – זה מרחיק פורצים, זה מגן על הרכב, זה מונע פריצה, וזה גם מה שאתם וחברות הביטוח שלכם תעדיפו – אז ברור עד כמה הקודן תורם לרכב שלכם ולאיכות החיים שלכם.