טיפים לבחירת ורכישה של רכב הסעות

האם אתם מעוניינים לרכוש בקרוב הסעות חדש? שימו לב כי מדובר על רכישה שהיא השקעה לכל דבר ועניין. יש להניח שאתם תעשו שימוש ברכב הנ"ל להפעלת העסק שלכם בתחום ההסעות. המשמעות כאן היא ברורה – אי אפשר להתפשר כאן על כלום. זהו לא רכב שישמש אתכם בלבד – אלא זה רכב שאמור לתת שירות לעשרות אנשים לאורך השנה, וברור שהוא צריך לעמוד בציפיות שלהם. אולם, אתם כמובן לא רוצים לחרוג מהתקציב שלכם, ולכן חיברנו עבורכם מדריך, לרכישת רכב ההסעות בצורה הטובה והראויה ביותר.

כך תבחרו ברכב המתאים להסעות

  • שנת הייצור – שימו לב, שגם אם אתם מבקשים לרכוש רכב הסעות ישן, אסור שהוא יהיה ישן מידי. החוק קובע הגדרות ברורות מאד לרכבי ההסעות, וקבוע שהם לא יכולים להיות ישנים מידי. הסיבה לכך היא ברורה – הם מסיעים המוני אנשים מידי יום, ואי אפשר להסתכן ברכב ישן עם מערכות בטיחות לקויות, וסיכון גבוה במיוחד לשחיקה ולבעיות שונות. לכן, גם אם מצאתם רכב מעולה להסעות משנת 2001, היו ערניים – אפשר שאסור לכם בכלל לעשות בו שימוש. יתרה מזאת – כאשר מדובר על הסעות לילדים, אזי הרכב צריך להיות חדש עוד יותר ולעמוד בקריטריונים הקשיחים, ויש לעקוב אחריהם.

הסעות

  • מערכות בטיחות – זה כמובן ההיבט החשוב ביותר לבחירת רכב ההסעות. זכרו שברכב נוסעים עשרות בני אדם, וצריך לשמור על החיים של כולם, על אחת וכמה במקרה של תאונת דרכים. השתמשו אך ורק ברכבים שיש בהם חגורות בטיחות לכלל הנוסעים. כמו כן, שימו לב למפרט הטכני של הרכב – בחנו כיצד הוא מגיב במקרה של בלימת חירום, האם יש לו מערכת למניעת החלקה על הכביש, האם יש מערכת שמונעת את נעילת ההגה, וכיו"ב.

 

  • איך מממנים את הרכב? – באופן טבעי, רכבי הסעות הם רכבים יקרים מאד בעת רכישתם, על אחת כמה וכמה אם הם חדשים כמו שהם צריכים להיות. איך אפשר לממן אותם, במידה ואתם חברה מתחילה? אפשר לפנות כיום כמובן לפתרונות המקובלים של הלוואות לעסקים – וכיום יש אף חברות ותיקות יותר בתחום ההסעות, שמוכנות לספק שירותי ליסינג לחברות הקטנות, ואפשר שזה אפיק שישתלם לכם במיוחד.

 

  • מערכות בידור ברכב – זה כבר סעיף שהוא לא חובה, אבל אולי יהיה לכם נחוץ מאד מבחינה עסקית. הלקוחות שלכם לא מצפים רק להגיע ממקום למקום – הם רוצים לעשות זאת בנעימים. בחנו את האפשרות לרכוש רכבי הסעות שכוללים בין השאר מערכות בידור שונות –

באדיבות אור בוס חברת הסעות המובילה ביותר בישראל