קניית רכב בליסינג

קנייה של רכב זה לא דבר שבכל יום. זו אכן הוצאה גדולה וצעד משמעותי עבור הרוכש. מה גם שהאפשרויות העומדות בפני קונה הרכב הן כה רבות ומגוונות. עד כי על הקונה לבחון את האפשרויות העומדות בפניו, ולבחור את זו העונה על דרישותיו ומתאימה ביותר לצרכיו וליכולת הפיננסית שלו. אחת האפשרויות הרווחות כיום היא קניית רכב בליסינג. זו אפשרות מפנקת, המציעה לקונה הרכב תנאים נוחים ביותר לשם ביצוע רכישה מוצלחת ומתאימה ככל האפשר לצרכים שלו.

ליסינג מימוני או ליסינג פרטי

ענף הליסינג התפתח מאוד במשך השנים. בין היתר הגו משווקי הרכבים את רעיון הליסינג הפרטי. בתחילה נקרא שמו ליסינג מימוני, אך השם לא גירה מספיק את הלקוחות הפוטנציאליים ולפיכך נבחר השם ליסינג פרטי, הוא בהחלט הוביל לתנועה ערה יותר של לקוחות מתעניינים ורוכשים. בעזרת ליסינג פרטי יכול כל קונה ליהנות מרכישה נוחה מוצלחת של רכב פרטי מתקדם ונוח בהתאם לצרכיו ולהעדפותיו.

כיצד מתנהלת הרכישה?

בעת הרכישה יכול הקונה לבחור את הרכב המתאים לצרכיו ולתדמית שלו, הוא יוכל לבחור ברכב חדש או ברכב יד שניה, כאשר במעמד הקניה יהיה עליו לשלם אחוזים מסוימים מערך הרכב – כחמישית מהסכום. לאחר תקופת מה הוא יתחיל לשלם תשלום חודשי קבוע. הרכב נשאר רשום על שם חברת הליסינג והוא משמש למעשה באופן קבוע את הרוכש. לאחר תום התקופה יוכל הקונה להחליט מה בדעתו לעשות הלאה. האם הוא מעוניין לשלם את יתרת הסכום בעד הרכב, ולרשום אותו על שמו, או שהוא מעדיף להתקדם לרכב הבא שלו.

מחיר של רכב בליסינג

לקראת רכישה של רכב בליסינג מומלץ לבצע סקר שוק, ולבדוק את ההיצע במגרשי המכוניות ובחברות הליסינג. כיוון שניתן למצוא רכב במחיר משתלם ובתנאים נוחים, כמו כן יש מקרים בהם ניתן לרכוש רכב במבצע מיוחד. ואז ליהנות מרכב חדיש ומתקדם במחיר משתלם במיוחד. האפשרויות העומדות בפני קונה בליסינג הן רבות, והוא יכול לבחור בין מגוון גדול של כלי רכב. מדובר באפשרות משתלמת ונוחה עבור הקונה. כך הוא יכול ליהנות בצורה הקלה ביותר מרכב פרטי חדיש ונוח.