שיפוץ גיר אוטומטי

הגיר ברכב הינו המערכת אשר אחראית על העברת ההילוכים

גיר הרכב הינו אחד מהחלקים החשובים ביותר לרכב, ונסיעת הרכב מושפעת רבות מתקינות חלק זה בשל השפעתו על העברת ההילוכים. עם הזמן, גם גיר הרכב עלול לסבול מבעיות שונות לאורך זמן, כמו כל חלק אחר ברכב, וכמו כל חלק אחר, גם את הגיר ניתן לתקן. כאשר אנו מרגישים שההילוכים אינם עוברים בצורה חלקה או בזמן הנכון, או כאשר אנו מרגישים כי הרכב אינו מצליח לנסוע כמו שצריך, ככל הנראה מדובר בבעיה בגיר, ומומלץ לפנות למוסך מורשה לבדיקתו.

לעיתים לא נצטרך להחליף גיר ונוכל להסתפק בתיקונו

כאשר לרכבנו ישנן בעיות בגיר אנו יכולים לבחור בין שתי אפשרויות- החלפת הגיר לחלוטין או תיקונו. אנשים רבים בוחרים להחליף את הגיר לחלוטין בשל חשש מהתמשכות הבעיה, פעולה אשר יכולה להיות יקרה ביותר, ובמקרים רבים אין הצדקה לביצועה. מלבד המקרים בהם הגיר נפגע בצורה אשר אינה ניתנת לתיקון, מומלץ לנסות לתקן אותו בטרם אנו מחליפים את הגיר לחלוטין, דבר אשר יפתור את רוב הבעיות ויוכל לחסוך לנו כסף רב. שיפוץ גיר אוטומטי יכול להאריך בצורה משמעותית את חייו של הגיר, ולאפשר לנו ליהנות מתיבת הילוכים אשר פועלת בצורה טובה למשך זמן רב.

מחיר השיפוץ משתנה בין סוגי הרכבים וכן סוג הבעיה

שיפוץ גיר אוטומטי מחיר מושפע מכמה גורמים, אשר קשה לחזות מראש בטרם ביצענו בדיקה של הגיר. ראשית, לכל סוג רכב תיבת מנועים שונה, אשר שיפוצה דורש שימוש בכלים וחומרים שונים הנבדלים זה מזה באיכותם ובמחירם. שנית, סוג הבעיה משפיע גם הוא על שיפוץ גיר אוטומטי מחיר, כאשר בעיות מורכבות יותר יהיו יקרות יותר לתיקון מאשר בעיות פשוטות יחסית. במקרים בהם שיפוץ גיר אוטומטי מחיר יהיה יקר יותר מהחלפתו, עדיף יהיה לרוב להחליף את הגיר לחלוטין. שיפוץ גיר אוטומטי מחיר נע לרוב בין 3,000-10,000 ₪ והוא מושפע מהגורמים שהוזכרו עד כה וכן מגורמים נוספים.