מהו מוסך מורשה?

כאשר אנחנו מדברים – וכותבים- על אודות מוסך מורשה חשוב לערוך הבחנה:

מוסך מורשה על ידי רישוי והרשאה שמוענקים למוסך מטעם משרד התחבורה. רישוי זה מהווה ערובה לכך שהמוסך מפוקח, מעסיק מכונאי מוסמך, שעובדי המוסך הם בעלי ידע לטפל ברכב וכי המוסך עובד בכפוף לכללים מקצועיים הנקבעים על ידי משרד התחבורה.

מוסך מורשה על ידי יבואן או יצרן הרכב

 

אי אפשר להפריז בחשיבות הטיפול של רכב במוסך מורשה. לדוגמא: מוסך מורשה של יבואנית צ'מפיון מוטורס מבטיח כי כל חלקי החילוף הם מקוריים בלבד, כי הרכב מתוחזק ומטופל כל פי כללי החברה וכי מועדי הטיפול נקבעים באופן מקצועי ומושכל המבטיח את תקינות מערכות הרכב ומכלוליו.

טיפול במוסך מורשה מהווה תעודת אחריות ולמעשה תעודת ביטוח, כי כל תקלה תטופל בו באופן המקצועי ביותר.

 

יתרונות הטיפול במוסך מורשה

  1. בצוות אנשי המקצוע העובדים במוסך מורשה נשלחים להשתלמויות מקצועית אצל יצרנית הרכב ומתעדכנים בחידושים הטכנולוגיים השונים  של כל שנת מודל ושל כל דגם של היצרנית. אבחון דיאגנוסטי ממוחשב של הרכב במוסך מורשה מהווה הוכחה למקצועיות וליסודיות שבה נבדק הרכב.
  2. במוסך מורשה יש ציוד משוכלל וייעודי לטיפול בדגמי היצרנית.
  3. שימוש בחלקי חילוף שאינם מקוריים מותנה בהסכמת הלקוח, ובה בלבד.
  4. לבד מחלקי החילוף – כל השמנים וחומרי הסיכה והניקוי הם חומרים שמיוצרים על ידי היצרנית ומותאמים בקפידה לטיפול בכל סוג של רכב. לשימוש בהם יש חשיבות מכרעת לשמירה על איכות הרכב, תקינותו ובטיחותו.
  5. במבחן עלות- תועלת, יתברר לכם כי גם אם טיפול במוסך מורשה עשוי אולי להיות מעט יקר יותר, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי אתם מקבלים תמורה מלאה על כל שקל.
  6. יש לכם גב. יש לכם "אבא". לייעוץ המקצועי שאתם עשויים לקבל  על ידי אנשי המקצוע של מוסך מורשה אין תחליף.
  7. במוסך מורשה  הרכב שלכם מטופל בדיוק על פי הספר, הן מבחינת סוג הבדיקה והטיפול הנדרש והן מבחינת המועדים.
  8. על פי רוב ניתן ליהנות משירותיו של איש מקצוע העשוי להגיע גם אליכם אם מכל סיבה שהיא לא ניתן לנסוע עם הרכב.
  9.  יבואני רכב של חברת צ'מפיון מוטורס אתכם לאורך כל הדרכים. זו אינה סיסמה. זו אינה מליצה. זו אמת לאמתה.
  10.  כאשר אתם מטפלים בקביעות במוסך מורשה אתם רגועים; המחיר הוגן, שקוף. אתם מקבלים תמורה מלאה עליו, בניגוד למוסכים שאינם מורשים ואין לכם כל דרך לוודא מה מידת המקצועיות והאמינות של הבעלים ו/או של העובדים.

בשורה התחתונה

כשאתם נוהגים לטפל במוסך מורשה בלבד אתם מקבלים שקט וביטחון. אתם יודעים כי הרכב שמטופל בו כשיר לנסוע בדרכים ולהוביל אתכם למחוז חפצכם. זהירות ובטיחות בדרכים הם שני תנאים הכרחיים לכך. על הבטיחות אמונים אנשי המקצוע במוסך השירות. הזהירות היא בתחום אחריותכם, דרך צלחה!