תקלה ברכב

כל חברות הרכב ובינהן סיטרואן, דייטסו, סקודה, וולו, סובארו, מיצובישי וחברות רבות נוספות מתגאות במפרט רכב עשיר, מפרט בטיחותי  כולל כריות אוויר ומגינים נוספים (לקריאת מידע נוסף בנושא בטיחות רכב לחץ כאן) . בפועל ועל אף כל השכלולים שמציעה הקדמה, לא אחת מתרחשות תקלות בפס הייצור של הרכבים.

כרית אוויר של דגם אחד איננה עובדת, ברכב אחר מתגלה בעיה בבלמים או במערכת ההיגוי וכן הלאה.

ברוב הפעמים הודעות בנוגע לתקלות ופגמים בדגמי הרכבים מגיעות אל החברה היצרנית  בצורה מקרית- אדם שעבר תאונה עם רכבו  החדש וחברת הביטוח או המוסך שבודק את הרכב מאמת שמדובר בתקלה ברכב, תקלה שמקורה בתהליך הייצור של הרכב , יצור קשר עם החברה היצרנית וזו תבדוק את הנושא ותוודא כי מדובר בתקלה ברכב אחד ולא בפס ייצור שלכם ותתקן את הפגמים להבא.

עד כאן הכל טוב ויפה הבעיה האמיתית טמונה בכל שחברות הרכב לא מוציאות הודעה גורפת לכלל הלקוחות בכל הנוגע לתקלות שונות ופגמים שהתגלו בדגמי הרכבים השונים, מצב זה הוא מסוכן ובעייתי במיוחד.

רכבים רבים המשתיכם לדגמים עם תקלות ופגמים הם למעשה רכבים בעלי זמן שאול ומהווים סכנה ממשית לנוסעים בהם ולשאר כלי הרכב הנמצאים על הכביש.

בתוכנית חסכון כלכלי שודרה כתבה העוסקת בנושא תקלות הרכבים וחובת ההודעה הרשמית של חברת הייצרן.

צפייה מהנה